سوتی استاد کاردانیم...
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : تارا

اولش 2-3 تا نکته بگم بعد داستان رو تعریف کنم:من نه دختر خیلی خوبیم نه دختر بد اما از حد و حدود شرعی سعی میکنم خارج نشم. کاردانی دوره سرخوشی وراحتی من بود.چون رشته ام رو دوست نداشتم اصلا درس نمیخوندم.من از ریاضی متنفرم(البته عذرخواهم از ریاضی خونده ها نظر من اینه).ترم اول که ریاضی داشتیم من افتادم و ترم 3 دوباره ریاضی برداشتم.استادمون منو دوست داشت و بهم گفت اگه زنگ میزدی بهم من نمره قبولی حتما بهت میدادم.خلاصه ترم سوم هم ریاضیمو افتادم(بچه خنگی نیستم ولی علاقه ای به خوندن ریاضی و حل مساله هاش ندارم) و بهش زنگ زدم و نمره گرفتم.

خلاصه استاد شماره منو داشت و من هم شماره اونو سیو کرده بودم.یه آقای جوون جنتلمنگ!!!!بود.

یه روز من و دوستم تو سایت دانشکده نشسته بودیم و کار میکردیم که یه دفعه یک اس ام اس زیبا برا من اومد از طرف استاد!منم خوب میدونستم بعد اون همه زنگ و پیامک حتما استاد شماره منو داره یا سیو کرده.خوب منم یه اس ام اس فلسفی جوابشو دادم.چندتایی اس فرستاد منم جواب های فلسفی بهش میدادم.اس بعدیش این بود:(میگن خورشید چون درخشانه و همیشه هست خیلی دیده نمیشه.مثل ستاره باش تا همه تو تاریکی شباشون دنبالت بگردن). من از رو سرم داشتم شاخ در می آوردم.آخه نه این استاد آدم آزاد و ول و همه کاره ای بود و دیده میشد.نه تیپ و رفتار و کارهای من به یه دختر خیلی خیلی آزاد میخورد که استاد فکرکنه با من می تونه انقدر راحت باشه.من جواب اسشو ندادم.بعد چنددقیقه استاد دوباره بهم اس داد که چرا جواب نمیدی.منم اولین جوابی که به ذهنم رسید و براش نوشتم این بود که سعی دارم ستاره شدن رو یاد بگیرم(که خودم میدونم اصلا جواب درستی نبود).استاد جواب داد شما همینجوریشم ستاره هستید!!یکی دو تا پیام داد که من جوابشو ندادم.پیام بعدیش این بود که:(میگن چون نارنگی پوستش زود کنده میشه پیش مرگ همه میوه هاست.پس نارنگیتم هلو).من دیگه واقعا مغزم هنگ کرده بود و دوستم هم همینطور. 

بهترین کاری که میشد بکنم این بود که یه اس منطقی بفرستم.متن اس من این بود(میگویند دست استادت را ببوس چون هم پرورش دهنده توست هم جای پدر تو).

استاد بعد چند لحظه پیام داد:منظورت چیه؟؟تاجایی که من یادمه نه تو استاد من بودی نه من استاد تو.پس این پیامت یعنی چی؟؟؟.منم جواب دادم:ولی تا جایی که من یادمه این شماره استاد ریاضی من استاد...بوده.این اس رو که فرستادم دیگه جوابی برا پیامم نیومد.اس بعدی من این بود که اشتباه میکنم ویکی دو تا اس دیگه که جواب نگرفتم و اس ها بدست استاد نرسید.بعد از این گندی که زده بود گوشیشو خاموش کرده بود تا فردا صبحش ساعت6 که گوشیش رو که روشن کرد  و اس های منو که دید بشدت ازم عذز خواهی کرد.....

ولی هروقت که یادم میاد کلی میخندم....



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت14:44---7 خرداد 1393
بیچاره...بد ضایع شد!!!
پاسخ:بد که ضایع شد...ولی این موضوع تا مدت ها باعث خنده و شنگولیمون بود:)


رویا
ساعت21:46---1 خرداد 1393
اخه سوتی داریم تا سوتی:0
پاسخ: :)


باران
ساعت16:37---30 ارديبهشت 1393
واقعا؟؟عجب استاد باحالی ولی بیچاره ابهتش رو جلو تو از دست داد!دلم سوخت براش...معلوم نیس وقتی فهمیده چیکار کرده؟باچه رویی اومده دانشگاه؟
پاسخ:آره خیلی کارش سوتی بود.دیگه بعد از این سوتی من ندیدمش:))))


Negar
ساعت15:09---22 ارديبهشت 1393
سلام پس خوش اومدی به وبلاگ خودت مطالب یادت نره
پاسخ: :)


Negar
ساعت19:48---20 ارديبهشت 1393
خیلی وقته نیومده ... چرا نمیاید؟؟؟؟نگرانم
پاسخ:بیمارستان بودم تازه امروز مرخص شدم...


Negar
ساعت16:46---18 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم اگه نظر میدادی ممنونت میشدم
پاسخ: :(


Negar
ساعت21:39---16 ارديبهشت 1393
اااااا خدا نکنه زبونتو گاز بگیر یعنی چی گیج؟؟؟
پاسخ: :)


Negar
ساعت15:34---15 ارديبهشت 1393
قشنگ بود ممنون راستی وبم اومدی ؟؟؟؟ بگما تزئنات وبم کار خودم نیست کار خواهرمه ببخشید انقدر بد سلیقس خخخخ راستی اسم وبم اسم خواهرمه خواستم واسه اطلاعات بگم...
پاسخ:سلام.مرسی.آره وبلاگت سر زدم جالب بود.بدسلیقه نبودکه.من انقد گیجم که نفهمیدم نگین اسم خودت نیست :(


لیلا
ساعت15:33---15 ارديبهشت 1393
این که سوتی نیست این ابرو ریزی خخخخخخخ
پاسخ:آره شدت آبروریزی هم در حد جام جهانی بود :)


Sara
ساعت15:32---15 ارديبهشت 1393
خیلی خندیدم یعنی شما رو با کی اشتباه گرفته بوده؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام منو با یکی از دوستاش که هم فامیل من بود احتمالا اشتباه گرفته بود.


نوشین
ساعت15:31---15 ارديبهشت 1393
خخخخخخ واقعا خیلی بده سوتی دادن
پاسخ:سلام.سوتی واقعا افتضاحی بود.من و دوستام کلی به این قضیه خندیدیم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان